5.4.15

Askel kohti kesää


Eilen syyhytteli kovasti ottaa andis kätöseen ja surruuttaa koko koira klaniksi. Päätin kuitenkin odottaa vielä lämpimämpiä kelejä ja otin vain vähän kevyemmäksi. Hetken mielijohteesta koitin vähän uudenlaista lookia Piitulle. Ensinnäkin kurakelejen vuoksi elämän helpotukseksi luovuttiin jalkapalloista. Ja häntää ajelin pidemmälle ihan pitääkseni koiran puhtaampana nyt juoksujen aikaan, häntäkarvoihin kun ikävästi veri tarttui. Ja sitten se pää, joka aiheutti hieman huvittuneisuutta joissakin ihmisissä..

Ei ihan Piitua tämä lookki, mutta ihan hauska kokeilu kumminkin :)



Ps. Mä oon aika innoissani mun uudesta lelusta, mulla on nimittäin uusi puhelin! Ei enää mitään ihan suttusuttukuvia nämä mun kännykkä-otoksetkaan. Kaikki postauksen kuvat on siis kuvattu uudella puhelimella. Jopa aamuisessa räntäsateessa synkässä säässä sai noinkin tarkan kuvan. Kuinka siistiä! Instagramissa luvassa lähiaikoina varmasti kyllästymiseen asti kuvia, varoituksen sana siis niille ketkä meitä siellä seurailee..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti