3.1.16

Ystäväkirja-haaste

Ira Toivon Pilkahdus-blogista heitti mua Ystäväkirja-haasteella. Ja koska tämä on oikeastaan koirien blogi, niin vastaamme tähän kaikki kolme :D Suurin osa mun seuraamista blogeista on koirablogeja, niin en nyt haasta ketään.

Haasteen säännöt:
-Voit kopioida nämä säännöt postaukseesi
-Kiitä haasteen antajaa ja mainitse Suurpuudelit Piitu ja Muusa-blogi haasteen alulle panijana
-Vastaa sinulle annettuihin Ystäväkirja-kysymyksiin
-Lisää kuvaksi/kuviksi parhaiten itseäsi kuvastavia kuvia 
-Keksi uudet (tai käytä vanhoja :D) kysymykset blogiystävillesi
-Haasta mukaan ihania bloggaaja frendejä

1. Pituutesi ilman korkkareita?
L: 164cm
P: 59-60cm
M: 57cm 
2. Lempinimesi? Ja mistä se on peräisin?
L: No niitähän riittää.. Lellu, Lelle, Lullukka, Lellukka.. Kaikki rakkaat tuppaa vääntelemään milloin miksikin. Puhuteltaessa ei kyllä juuri käytetä mitään lempinimeä. 
P: Piide, Spiidi, Piitulainen, Pii, Piipii jne...
M: Muussi, Muussinen, Muu, Muumuu jne... 
3. Minkä ruuan valitset lauantai illalle jos ei tarvitse miettiä kaloreita?
L:Kaikki herkkuruoka käy, joko itsetehtyä tai noudettua esim. heseruokaa, pitsaa, kebabeläintä. Ja jälkkäriksi vaikka irtokarkkeja <3 En vain syö elääkseni, vaan elän syödäkseni :D
P: LIHAA, LIHAA, LIHAA!!! 
M: LIHAA, LIHAA, LIHAA!!!

4. TOP4 asiaa joita arvostat eniten ystävyydessä?
L: Kummankaan ei tarvitse esittää mitään, vaan voi olla sellainen kuin on. Luotettavuus on tärkeää myös. Ehkäpä siinä ne tärkeimmät.
P: Vauhtia! Hyviä paineja.
M: Vauhtia. Sitä, että toinen jahtaa ja saa juosta karkuun niin lujaa kun jaloista lähtee.

5. Telkkarista: Moderni perhe, Kimmo, Salkkarit, Greyn anatomia vai Hottikset?
L: Greyn anatomia ja Kimmo :)
P: -
M: - 
6. Rakkaimmat harrastuksesi, ja onko sinulla haaveissa aloittaa jotain uutta harrastusta?
L: Koirat, agility, ratsastus. Tosin ratsastus on ollut tauolla siitä saakka, kun Piitu saapui taloon. Hevosen selkään kuitenkin olisi jatkuva hinku. Ehkä vielä joskus palaan tuon rakkaan harrastukseni pariin ihan säännöllisesti. Sitten kun oon rikas? Sitä odotellessa..
P: Agility.
M: Kaikki mistä saa namia.


7. Haaveita joiden toivot toteutuvan lähitulevaisuudessa
L: No ensinnäkin, haluan päästä taas pitkästä aikaa hevosen selkään. Toiseksi se, että saatais Piitulle osteopaatin siunaus alkaa treenata täysillä aksaa.
P: Metsälenkki, lumipainit Muusan kanssa. Agility, agility, agility!!!
M: Piehtarointi lumihangessa. Jäätävät rallit Piitun kanssa metsässä.

8. Hattaraa vai pehmistä?
L: Pehmis!!
P: LIHAA!
M: Kaikki käy, mitä muutkin syö niin minäkin tahdon.
9. Ripsiväri, kestoripset, vai naturell ? 
L: No yleensä ihan naturelli-ellinä tulee kuljettua, mutta juhlaan tms. ripsaria toki. Rahani käytän mieluummin koiriin kuin omaan ulkoiseen olemukseen.. 
P: Naturel.
M: Naturel lumikuorrutuksella. 
10. Mottosi <3
L: "Tää ei oo ihan haudanvakavaa, muutkin mokaa..."
P: Kaikki mikä on sinun on myös minun, mutta kaikki mikä on minun on VAIN minun.
M: Hä? Mikä on motto? ... Mitä sä syöt?



6 kommenttia:

  1. Hih tää oli hauska ja just sopiva versio tähän blogiin :)

    VastaaPoista
  2. Ootko katsellut vuokra- tai hoitohevosia, joilla pääsisi ratsastelemaan tunteja edullisemmin? Mulla on tässä vuosien varrella tunneilla käyntien lisäksi/tilalta ollut noita vuokrapolleja, osalla saanut käydä ilmaiseksi karsinansiivousta vastaan, osalla joku nimellinen pieni vuokra. Mulla ei muutamaan vuoteen ole aikataulut antaneet myöten vakitunteihin ratsastuskoululla (koska koirien treenit menee edelle), mutta vuokrahepoilla oon käynyt, kun saa sovitella päivät aina erikseen joka viikolle. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On mulla kerran ollut vuokrahevonen ja sit tota kuvan mustaa ponia tuli ratsastettua jokunen kuukausi tuntien lisäksi ennen kuin se myytiin. Mutta mä oon kyllä enempi tuntiratsastaja tai sit pitää olla ihan tosi kiva hevonen, että viitsin yksinään sillä käydä ratsastelemassa. Paria ponia kävin kokeilemassa, et josko olis potentiaalia, mut ei se sit oikein natsannut.

      Ehkä suurin syy rahan ohella on kyllä ollut se, että oon ollut yksin koirien kanssa niin arkena tunnit ei oo sopinut sen takia etten halunnut jättää niitä enää työpäivän jälkeen yksin. Ja tallilla nyt aina menee se kolmisen tuntia kumminkin. Nythän siihen olis ihan eri mahdollisuudet, kun koirat ei juurikaan yksin joudu enää olemaan, kun asutaan miehen kanssa yhdessä. Voi siis hyvin olla, että ainakin silloin tällöin pääsis käymään tunneilla, jos nyt ei ihan viikottain. :) Ja olishan se vuokrahevonenkin toki yksi mahdollisuus, jos vaan löytyis joku kiva..

      Poista
    2. Kyllähän se tie HT-nettiin vei kumminkin.. Katsotaan poikiiko se jotain vaiko ei :)

      Poista
    3. No niin, oottelen jo heppapostausta! Ei sillä, enpä mäkään niistä paljoa ole kirjoitellut... :D Nykyään mua ärsyttää ratsastuksessa eniten se, kun ei ole koskaan ketään kuvaamassa, niin ei yhtään tiedä, miltä näyttää oikeesti. Ja vielä enemmän se, että vuokrahepo (jolla olin käynyt yli vuoden ja tullut mulle rakkaaksi) katkoi jalkansa viime keväänä ja jouduttiin hätälopettamaan ja mulla ei ole yhtään kuvaa itsestäni sen kanssa... :( Yksityistunnin oon ottanut 2-4 kertaa vuodessa, niin saa uutta puhtia itseensä.

      Poista
    4. No voi kurja mikä kohtalo toisella :( Toi kuvaajan puute on kyllä mullakin. En saa oikein ketään kuvaamaan edes koirien kanssa harrastelua. Täytyy varmaan odottaa siihen, että kisataan agilityä virallisissa niin saattaa vahingossa osua jonkun hyvän kuvaajan linssiin :D Sikäli mikäli me koskaan kisataan.. :D

      Mä oon käynyt kahdesti hevosen selässä sen jälkeen, kun Piitu tuli mulle. Toinen itsenäisesti, kun kokeilin tutun heppaa ja toisella kerralla otin kaverin kanssa yksityistunnin kimppaan mun entisellä kouluvalmennushepalla. Siitäkin on jo hirmukauan aikaa! Pari päivää sitten ajeltiin maalle siitä tallin ohi ja siitä tää heppailuhinku jäi todella pahasti päälle. Nyt sille ois pikkuhiljaa tosiaan tehtävä jotain.

      Poista